سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش جامع تری دی اس مکس 2013-آموزش 3Ds Max 2013-اورجینال

آموزش جامع تری ‌دی ‌اس مکس 2013-آموزش 3Ds Max 2013-اورجینال
گروه محصول :نرم افزار >> درسی
آموزش جامع تری ‌دی ‌اس مکس 2013-آموزش 3Ds Max 2013

تعــداد فصل : 19 فصل تعــداد درس : 144 درس نوع و تعداد : 3 عدد DVD
مدت زمان آموزش: 23ساعت هدیه ویژه همراه : آموزش مقدماتی Maya 2012

تری دی مکس چیست ؟تری دی مکس یک برنامه سه بعدی سازه است که شرکت اتودسک تولیده کننده نرم افزار همان شرکتی که اتوکد نرم افزار محبوب نقشه کشی هم از تولیداتش می باشد .فایلهای این دو نرم افزار به راحتی در یکدیگر ایمپورت میشوند که بعضی جاها خیلی کاربرد دارد. مثلا یک حجم سه بعدی که در اتوکد ساعتها براش باید وقت صرف کرد در برنامه تری مکس ظرف چند دقیقه تولید میشود. همینطور میشود از نقشه های پلان اتوکد به راحتی برای ساختن مدلهایی با دقت بالا در تری دی مکس استفاده کرد.

تری دی مکس یک نرم افزار همه کاره است. مهم ترین استفاده تری دی مکس انیمیشن می باسد،هرچند انیمیشن سازها بعلت پیچیدگی بعضی از دستور ها از این نرم افزار فراری هستند اما حرفه ای های دنیا در حساس ترین قسمتهای فیلم های سینمایی برای ایجاد جلوه های واقعی از این نرم افزار استفاده میکنند. از کاربردهای دیگر تری دب مکس میتوان به این موارد اشاره کرد، مدل سازی در تمامی زمینه ها، معماری و نقشه کشی، طراحی قطعات صنعتی، خودرو و هرچه که لازم است قبل از ساخت دیده شود.

مثلاً گوشی های موبایل و ... عکاسی و جلوه های ویژه فیلم برداری، تولید بازی که اکثر بازیهای مرحله ای معروف با نرم افزار تری دی مکس ساخته میشوند، طراحی لوگو و تیزر تبلیغاتی و خیلی موارد دیگر که تا با آن آشنا نشوید نمیدانید چه خبر است !!! همونطوری که از اسمش پیداست یک استدیو با تمام امکانات حتی بیشتر از آن میباشد.
Autodesk 3ds Max-تری ‌دی ‌اس مکس نرم‌افزاری باقابلیت ساخت مدلهای سه بعدی، متحرک سازی ورندر می‌باشد. این نرم‌افزار یکی از قدرتمندترین برنامه های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری (CG) هست.

امکانات بسیار گسترده و کارایی به نسبت آسان و همچنین سازگاری با plugin هایthird-party متعدد از مزایای این نرم افزار قوی هست. به طور گسترده ای درمعماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده می شود و بزرگترین قابلیتش امکانات خوب مدل سازی است. این نرم افزار همچنین دارای سیستم آنالیزنور indirect illumination &radiosity سیستم ذره particle system بسیارقدرتمند است که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد می کند. زبان برنامه نویسی (scripting) این نرم افزار که MAXscript نام دارد، قابلیت های برنامه رو دو چندان میکند.
مجوز:7850/0522/854
این محصول اورجینال شرکت تولید کننده می باشد که شامل بسته بندی بسیار زیبا ومنحنصر به فرد است .محصول خود را کمتر از قیمت پشت جلد خریداری کنید.
فروشنده: پارس دکان
قیمت:11,400 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید آموزش جامع تری ‌دی ‌اس مکس 2013-آموزش 3Ds Max 2013-اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.